• به فروشکاه گیتا مارکت خوش آمدین
  • شماره تماس : 09122279581

  • به فروشکاه گیتا مارکت خوش آمدین
  • شماره تماس : 09122279581

انواع لوازم آرایشی لب

  • 22 تیر 1402
  • ارسال شده توسط : مدیریت
1. رژ لب (Lip Stain)

محبوب‌ترین و قابل دسترس‌ترین وسیله در لیست لوازم آرایشی خانم‌ها رژ لب است، که استفاده از آن نیز فوق‌العاده آسان می‌باشد. رژلب‌ها، برای افزودن رنگ و بافت به لب‌ها استفاده می‌شوند و در انواع مدل‌های مات، براق و ضد آب موجود هستند.

2. خط لب (Lip Liner)

خط لب یکی دیگر از ابر قهرمانان در آرایش چهره است، که برای کادر دهی و آماده سازی لب برای رژ زدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از خط لب، می‌توانید یک طرح عالی برای رژلب خود فراهم کنید. نواحی ناهموار را در لبه‌های بالایی یا پایین لب خود پر کنید، و آن‌ها را کامل‌تر و یا گردتر کنید. حتی می‌توان از خط لب به عنوان یک محصول برای برجسته کردن شکل لب‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین گزینه که در استفاده از خط لب باید به آن دقت داشته باشید این است که باید رنگ خط لبی که استفاده می‌کنید با رنگ رژ لبتان متناسب باشد.

3. پرایمر لب (Lip Primers)
در واقع پرایمر های لب دو کار اساسی برای ما انجام می‌دهند: لب‌ها را آبرسانی می‌کنند. این گزینه بسیار مهم است، زیرا بسیاری از رژ لب‌ها لب‌های شما را خشک می‌کنند. رژ لب شما را به مدت طولانی حفظ می‌کند. بیش از هر قسمت دیگری از صورت، لب‌های شما دائما در حال حرکت هستند و این بدان معنی است که رژ لب شما کم رنگ خواهد شد. یک پرایمر لب تا حد ممکن رژ لب شما را حفظ می‌کند و تا حد امکان آن را پررنگ‌تر نگه می‌دارد.
4. لاک لب (Lip Polish)
لاک لب تقریبا به اندازه رژ لب محبوب نیست، اما بهتر است آن را نیز بشناسیم. در حالی که رژ لب محصولی است که مستقیماً روی لب قرار می‌گیرد، لاک لب به لب نفوذ می‌کند. فواید لاک لب این است که رنگ لب برای مدت طولانی ثابت می‌ماند و احتمال کم شدن آن بسیار کمتر است. لاک لب معمولاً به صورت مایع یا ژل به فروش می رسد و لب های شما را مرطوب نگه می‌دارد. گزینه‌های رنگی کمتری نسبت به رژ لب معمولی دارد، اما همیشه رنگ‌های کلاسیک لب، قرمز و صورتی و هلویی در دسترس هستند. گزینه مثبت این محصول این است که طعم عجیب و غریب رژ لب را ندارد، و به دندان های شما برخورد نمی‌کند تا آن‌ها را رنگی کند.
5. برق لب (Lip Gloss​)
برق لب برای افزودن یک درخشش به لب‌ها بعد از رژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برق لب‌ها انواع مختلفی دارند، بعضی از آن‌ها طعم دار هستند. نکته منفی که برق لبها دارند این است که چسبناک هستند و ممکن است موهای شما به آن بچسبد. اگر می‌توانید از باد دور بمانید، برق لب یک پایان خارق‌العاده برای لب‌های شماست.

حمل و نقل

ارسال در سراسر کشور

سرویس 7*24

خدمات آنلاین برای مشتری

پیشنهاد جشنواره

پیشنهاد ویژه جشنواره آنلاین جدید

افتتاحیه